Jan Bredewold winnaar EK Pool

Jan Bredewold is de overtuigende winnaar geworden van de EK Pool van Voetbal Dalfsen. Van de ruim 120 deelnemers wist hij de uitslagen, winnaar en topscoorder van het toernooi het best te voorspellen. Op de tweede plek is Erik Koedijk geëindigd en Mart Seubers maakte de top 3 compleet.

Jan Bredewold ontving uit handen van Lennard Bos van AH Dalfsen twee kaarten voor de wedstrijd Nederland – Hongarije op 16 november a.s. in de Johan Cruijff Arena in Amsterdam. Erik Koedijk werd getrakteerd op twee business toegangskaarten voor een wedstrijd van PEC Zwolle aangeboden door KPN, hoofdsponsor van de Eredivisie. En Mart Seubers kreeg een EK verrassingspakket aangeboden door de Vrienden van SV Dalfsen.

Over twee jaar wordt er een WK Pool georganiseerd, deelname is gratis en ook dan zullen er weer mooie prijzen te winnen zijn.