Update fusie SV Dalfsen en ASC’62

De besturen van SV Dalfsen en ASC’62 hebben begin dit jaar een stuurgroep aangesteld om de fusie tussen onze verenigingen nader uit te werken. Deze stuurgroep staat onder leiding van Erik Busscher en heeft acht werkgroepen gevormd die de input gaan leveren voor het fusieplan dat binnenkort wordt gepresenteerd. In dit plan staat op hooflijnen hoe de fusie gestalte gaat krijgen, bijvoorbeeld op voetbaltechnisch gebied, het vastgoed en de cultuur van de nieuwe vereniging. De werkgroepen bestaan uit leden van SV Dalfsen en ASC’62 waarbij onze vereniging uitstekend is vertegenwoordigd. Het plan zal met de leden van SV Dalfsen en ASC’62 worden besproken en waar van toepassing worden bijgeschaafd of aangepast. Het definitieve fusieplan vormt uiteindelijk de basis voor de besluitvorming waarbij de leden van beide verenigingen het laatste woord hebben.

Als bestuur van SV Dalfsen zijn we ervan overtuigd dat een fusie het beste is voor de voetbalsport in het dorp Dalfsen. We verlenen dan ook alle medewerking aan de stuurgroep en de werkgroepen om een zo goed mogelijk fusieplan te waarborgen. Mochten er zorgen of vragen zijn dan zijn we als bestuur beschikbaar om hierover in gesprek te gaan.

Wij wensen de stuurgroep en de werkgroepen veel succes toe in de komende weken en zien het fusieplan met vertrouwen tegemoet.