Passie Makelaardij ballensponsor bij de wedstrijd SV Dalfsen – VV Dalen

Komende zondag wordt de bal voor de wedstrijd SV Dalfsen – VV Dalen gesponsord door Passie Makelaardij uit Dalfsen.

Annelies Nijboer, is makelaar en eigenaar van Passie Makelaardij. Geboren en getogen in Dalfsen kent ze ieder huis en elke hoek van de straat. Haar ervaring en kennis heeft ze opgedaan bij een gerenommeerd makelaarskantoor. Daar kwam ze erachter dat ze een andere kijk en aanpak had. De makelaardij hoeft volgens haar niet traditioneel of duur te zijn. Het kan ook vernieuwend, met een persoonlijke, enthousiaste en warme aanpak. Ze is vervolgens haar droom achterna gegaan en als zelfstandig makelaar gestart in Salland. Als makelaar is ze namelijk naast Dalfsen ook actief in Ankum, Hoonhorst, Oudleusen en Lemelerveld.

Wij danken Annelies voor haar bijdrage aan onze vereniging en wensen haar veel succes toe met haar mooie bedrijf.