Oproep: barvrijwilligers gezocht seizoen 2024/2025

De kantinecommissie is op zoek naar vrijwilligers die tijdens het seizoen 2024/2025 een handje willen helpen achter de bar in de kantine van SV Dalfsen.

Onze kantine is het kloppende hart van de vereniging. Het is de plek waar leden, supporters en vrijwilligers samenkomen om op wedstrijddagen gezellig na te praten onder het genot van een hapje en een drankje. Om deze SVD-sfeer te behouden en iedereen van een warm welkom te kunnen voorzien, zijn we op zoek naar enthousiaste barvrijwilligers.

Het idee is om groepjes te vormen van 3/4/5 mensen die het leuk vinden om samen eens in de zoveel tijd kantinedienst te draaien. Het gaat daarbij vooral om de zondagmiddag.

Wie SV Dalfsen op deze manier een handje wil helpen kan contact opnemen via kantine@svdalfsen.nl.