SV Dalfsen kan geen potten breken bij Raptim Coevorden

Dalfsen speelde met een bijna volledige selectie tegen Raptim uit Coevorden. Ondanks de goede warming-up was het begin was niet best en al na zeven minuten lag de bal achter doelman Mark Knol.

Dalfsen ging in de achtervolging en schakelde een tandje bij. Nog voor rust wist Sam van den Anker met een van richting veranderd schot te scoren. Na rust pakte Dalfsen de draad weer op maar echte kansen creëerde het niet. De wedstrijd kabbelde voort totdat Raptim de beuk er ingooide en de wedstijd veel fysieker werd. Dalfsen had moeite met dit harde spel en na een mooie slalom door de Dalfser defensie werd de bal door een vrijstaande speler bij de tweede paal eenvoudig binnengetikt. Dalfsen probeerde in het laatste kwart nog gelijk te komen maar dit zat er niet in.

Volgende week speelt Dalfsen thuis tegen SV Markelo, de wedstrijd op Sportpark Gerner begint om 14.00 uur.

Doelpunten maker Sam van den Anker