SV Dalfsen speelt zondag thuis tegen VV Dalen

In de tweede klasse G staat komende zondag de wedstrijd SV Dalfsen – VV Dalen op het programma.

Dalfsen is de competitie uitstekend begonnen met een klinkende 3-0 overwinning op promovendus EHS’85. Tegenstander Dalen had het vorige week een stuk lastiger tegen de andere promovendus, MVV’29 en verloor met een minimaal verschil. Dalen begon sterk aan de wedstrijd en kwam binnen een kwartier op voorsprong, maar door twee doelpunten van MVV’29 ging de overwinning naar Harbrinkhoek.

Kortom aanstaande zondag een interessant duel en een goede test om te zien of het team van trainer Jordi Willems de goede start van vorige week een vervolg kan geven. De wedstrijd op Sportpark Gerner begint om 14.00 uur.