Uitslagen derde bekerweekend SV Dalfsen

SV Dalfsen 1 speelde haar laatste bekerwedstrijd tegen Helios uit Deventer. Beide ploegen konden bij winst nog door in de beker dus er was vanaf het begin strijd. Uiteindelijk trok Helios aan het langste eind en wist met minimale winst (0-1) de wedstrijd af te sluiten. Door dit resultaat kan Dalfsen zich volledig focussen op de competitie, een bekervervolg zit er niet meer in.

Dalfsen 2 had ook nog volop kans om de volgende bekerronde te bereiken. Het resultaat in Lemelerveld was echter teleurstellend (3-2 verlies) zodat ook Dalfsen 2 niet verder bekert. Voor Dalfsen 3 zondagochtend geen wedstrijd, maar door twee eerdere overwinningen zijn ze wel door in de beker.

Voor Dalfsen 4 stond een thuiswedstrijd tegen Heino 8 op het programma. Ondanks het verlies is het team toch verder in de beker, sterker nog, ze zijn poulewinnaar. Datzelfde geldt voor Dalfsen 6, met twee overwinningen zijn zij ook poulewinnaar en door in het toernooi.