Uitslagen tweede bekerweekend SV Dalfsen

Afgelopen weekend stond weer een aantal bekerwedstrijden op het programma. Op vrijdagavond speelde het eerste team thuis tegen SV Nieuwleusen. Onder prima belangstelling werd er door beide teams fel gestreden om iedere meter.

De beste kans in de eerste helft was voor SV Nieuwleusen maar gescoord werd er niet. Ook in de tweede helft veel strijd en weinig kansen, dit duurde tot de 82e minuut toen Nieuwleusen uit een corner wist te scoren. Dalfsen zette nog wel aan maar gaf in de 90e minuut een onnodig doelpunt weg waardoor de eindstand 0-2 werd.

Dalfsen 2 deed het iets beter met een gelijkspel tegen Wijhe’92 2. Met 1 punt uit 2 wedstrijden staat het team van trainer John Nijhoff voorlopig op een derde plaats. Volgende week staat een uitwedstrijd tegen Lemelerveld 2 op het programma.

Voor Dalfsen 3 stond een uitwedstrijd tegen Heino 6 op het menu. Na de overwinning op FC Ulu Spor werd dit keer ook van Heino gewonnen, waardoor het team ongeslagen aan kop gaat.

Dit geldt ook voor Dalfsen 4, ruime overwinningen op Rohda Raalte 9 en Sportlust Vroomshoop 2 hebben ervoor gezorgd dat het team 6 punten uit 2 wedstrijden heeft, meer dan voldoende om koploper te zijn in de bekercompetitie.

Tenslotte Dalfsen 6, zondagochtend werd de eerste bekerwedstrijd van het team afgesloten met een 1-4 overwinning op Heino 9. Met dit resultaat staat ook Dalfsen 6 op een voorlopige eerste plaats.